Michal Pastier: Ako postaviť vlastnú značku produktu v dobe chaosu a nepozornosti | 15. 10. | Kácečko

Iné akcie
Bratislava
-

Nešpekulovať a makať! Prichádza praktický sprievodca, ktorý vám ukáže, ako rýchlo a efektívne vybudovať značku od piky! Pätnásť rokov skúseností zhrnutých do jasných bodov, podľa ktorých zistíte, čo funguje, čo je len hype, na čo si dať pozor alebo čo má najväčší dopad. Skúsený podnikateľ a marketér Michal Pastier predstaví nové príklady a inšpirácie vhodné pre každého, kto by chcel niečo svoje vymyslieť a predávať. Ukážeme si, ako nedúfať v reklamu, ale stavať produkty tak, že oni samé budia záujem. Či už chcete vlastnú značku nápoja, výživového doplnku, kozmetiky, alebo oblečenia, v tejto prednáške sa nadchnete a nakopnete. 

 

Michal Pastier bude pútavo rozprávať o tom:

— čo je dobrá značka a ako ju vybudovať tak, aby uspela

— ako postaviť značku rýchlo a efektívne
— aké sú jednotlivé kroky pre rôzne fázy firmy či projektu 

— čo dlhodobo funguje a čo je len trend, hype

— čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu

— na čo si dať pozor

 

Michal Pastier

je podnikateľ, investor a marketér s vyše 15-ročnou praxou, počas ktorej pracoval na viac ako 250 projektoch nových značiek, ako aj zatraktívnenia tých existujúcich. Tiež bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times, dostal sa na obálku Forbesu aj do rebríčka Forbes 30 pod 30. S vyše 200 kreatívnymi oceneniami patrí medzi najoceňovanejších reklamných tvorcov v regióne. Jeho tím vyhral pre Slovensko prvú zlatú Euro Effie za najefektívnejšiu reklamnú kampaň  v Európe, Grand Prix za najefektívnejšiu kampaň na YouTube, YouTube Works, obsadili až desať miest v prvej pätnástke rebríčka najúspešnejších reklamných spotov Ads Leaderboard v regióne, ako aj historicky prvé ocenenie Cyber-Young Lions z najprestížnejšieho festivalu reklamy na svete Cannes Lions. Svoje skúsenosti chce preniesť najmä k lokálnym firmám a zakladateľom a povzbudiť ich, aby mysleli svetovo. Aj preto vznikli brandingové štúdio GoBigname a hybridná agentúra Darwin & the Machines, ktorých cieľom je tvoriť konzistentnú a efektívnu komunikáciu značiek od globálneho názvu a brand kódov po dlhodobé kampane.

 

FACEBOOK EVENT

 

Vstupenky

Odporúčané akcie